Lid worden

Welkom bij WSV Volleybal, leuk dat je lid wilt worden van onze vereniging. Als je nog niet in onze sporthal De Kei bent geweest om een keer mee te trainen, neem dan contact op met het secretariaat (secretaris@wsvvolleybal.nl) en maak een afspraak voor een eerste training. De teams en trainingstijden staan op de homepage. Iedereen kan bij WSV zonder kosten drie keer met een team meetrainen om te bekijken of het allemaal bevalt. Daarna beslis je of je lid wilt worden. De Technische Commissie bekijkt dan wat met jouw spelniveau en ervaring de mogelijkheden zijn. Samen met jou wordt aan de hand van je interesses besproken in welk team je het beste kunt gaan spelen.

Natuurlijk moet je je dan ook officieel aanmelden als lid. Bij de links op deze pagina vind je het aanmeldingsformulier. Daarnaast kan je daar ook de statuten en het huishoudelijk reglement van de vereniging inzien, want we hebben natuurlijk ook afspraken met elkaar gemaakt. Je kunt vervolgens het aanmeldingsformulier invullen, ondertekenen en indienen bij of mailen naar de contactpersoon van de Technische Commissie, die op het aanmeldingsformulier genoemd staat. Veel plezier!