Meer informatie

WSV Volleybal bestaat sinds het jaar 2000 als zelfstandige vereniging en is in de periode tot nu uitgegroeid tot DE volleybalclub voor Zutphen en omstreken. De vereniging is stabiel, financieel onafhankelijk en gezond en mag trots zijn op een actief ledenbestand. Zowel in de prestatielijn als in de breedtesport zijn we met veel teams vertegenwoordigd in de verschillende competities. Voor ieder is er binnen de vereniging een manier te vinden om te genieten van het volleybalspel.

Het is onze ambitie om te groeien. Niet alleen met betrekking tot de grootte van de vereniging, maar ook in het niveau waarop we spelen en de professionaliteit, waarmee we dat willen bereiken. Bij de tab Downloads vind je onder andere ons ambitieplan voor de komende jaren, naast andere documenten. Onder de tab Contact vind je informatie en contactgegevens van onze vereniging.