Competitie opgeschort

Beste leden van Innovatiemakelaars.nl WSV Volleybal en ouders/verzorgers,

Afgelopen donderdag is door de Nederlandse Volleybal Bond besloten dat alle volleybalwedstrijden in competitieverband worden afgelast tot en met 31 maart 2020. Wij hebben toen als bestuur besloten dat ook alle andere activiteiten voor de eerstkomende (deze) zaterdag geannuleerd worden.

De nationale en provinciale berichtgeving met betrekking tot het corona virus volgend hebben wij nu ook besloten dat per direct en tot eind maart ALLE trainingen geannuleerd worden. Wij willen niemand aan onnodige risico’s blootstellen en daar onze verantwoordelijkheid als bestuur van de vereniging in nemen.

In afwachting van verdere berichtgeving van de verschillende overheden en de Nevobo ontvangen jullie nader bericht over de hervatting van activiteiten.

Dus, samenvattend, tot in ieder geval 31 maart wordt vanuit de vereniging geen enkele activiteit ingepland en/of uitgevoerd.