Corona Update 2

Beste leden van Innovatiemakelaars.nl WSV Volleybal en ouders/verzorgers,

Op 14 maart hebben we jullie een eerste update gezonden met betrekking tot de gevolgen van het corona virus voor onze vereniging. Nu al de volgende update, omdat er in de afgelopen twee dagen veel veranderd is.

Ten eerste is de termijn voor sportverenigingen, waarin zij gesloten moeten zijn, voorlopig verlengd tot en met 6 april. Ook onze eigen sporthal de Kei heeft deze verplichting, in die periode mag daar geen enkele activiteit uitgevoerd worden.

In deze onzekere tijd is het onmogelijk te voorspellen of deze datum blijft of dat we een nog langere periode tegemoet gaan. Een en ander zal zeker consequenties gaan hebben voor de competitie en alle andere activiteiten van de vereniging. Ook ons al geplande jubileumfeest van 16 mei kan hierdoor nog verschoven of zelfs geannuleerd gaan worden.

Graag houden we jullie op de hoogte, dus zodra er nieuws te melden valt, komen wij met een nieuwe update.