Corona update 3

Beste leden van Innovatiemakelaars.nl WSV Volleybal en ouders/verzorgers,

Het is al weer bijna twee weken geleden dat we jullie de laatste update hebben toegezonden, tijd voor een nieuw overzicht. Allereerst met betrekking tot onze verschillende competities. De Nevobo heeft besloten dat alle competities voor dit seizoen worden beëindigd en dat er daarom ook geen kampioenen zullen zijn. Hoe dat gaat met eventuele promotie, degradatie en de indeling voor het volgende seizoen is nog niet bekend. Naar verwachting komt daar binnen twee weken bericht van de bond over. Zodra we daar meer over horen, laten we dat aan jullie weten.

Wij realiseren ons dat deze bijzondere periode ook bij onze leden veel zorgen brengt op het gebied van gezondheid, van sportieve en sociale contacten en financiële druk. Wij proberen als vereniging ons kleine steentje bij te dragen om door deze moeilijke periode heen te komen. Een aantal acties is daarvan het gevolg.

Ten eerste gaan we zorgen dat binnen twee weken de contributie van twee maanden aan alle leden gerestitueerd wordt. We vinden het niet meer dan fair om jullie niet te laten betalen als er geen activiteiten kunnen plaatsvinden. In hoeverre dit nog een vervolg krijgt, hangt af van de uiteindelijke periode dat onze sport stil moet liggen. Naar verwachting komt de overheid volgende week weer
met nieuwe uitspraken en regelingen en kunnen we daar meer over zeggen.

Ten tweede vinden we het natuurlijk belangrijk dat iedereen fit blijft, ook nu we noodgedwongen veel meer thuis zitten en niet kunnen trainen. Velen van ons zijn heel creatief in het zelf bedenken hoe fit en gezond te blijven, maar ook hier hopen we een handje te kunnen helpen. We hebben ons dames 1 team bereid gevonden om hun eigen ‘thuisoefeningen’ met ons te delen. Zij gaan daarvoor
filmpjes maken, die je hopelijk komende week al kunt vinden op onze facebook-pagina. En als je zelf ook leuke oefeningen hebt die je met ons wilt delen … iedereen mag natuurlijk zijn of haar bijdrage leveren.

We weten natuurlijk niet hoelang deze situatie nog invloed gaat hebben op onze sportactiviteiten, maar we volgen wat dat betreft de regels en richtlijnen zoals die door de overheid worden uitgevaardigd. Dat betekent voor nu in ieder geval dat ons jubileumfeest van 16 mei niet doorgaat.
Maar van uitstel komt geen afstel, we gaan dit heuglijke feit echt op een ander moment met elkaar vieren.

Rest ons niets dan jullie een goede gezondheid en sterkte te wensen in de hoop dat we elkaar zo spoedig mogelijk weer in de sport kunnen ontmoeten. En natuurlijk houden we jullie op de hoogte, dus zodra er nieuws te melden valt, komen wij met een nieuwe update.