Engeltherm WSV – Nieuwsbrief 24 november 2022

Naast dit droevige bericht zijn er ook nog een aantal andere zaken, waarover we jullie verder willen informeren.

Speculaasactie: ophalen van de boodschappen

Afgelopen weken is er door de WSV leden met veel inzet speculaas verkocht voor onze Speculaasactie. Er is dit jaar voor een mooi bedrag van € 3.254,75 aan speculaas besteld! Dit is (na aftrek van de inkoopkosten) een hele mooie financiële bijdrage voor onze clubkas. Alle bestellingen zijn binnen en ondertussen is het speculaas besteld bij de bakkers. De bestellingen kunnen dit jaar gewoon via de ingang van de Kei opgehaald worden, bij de kleedkamers van de scheidsrechters. Het ophalen van de bestellingen kan op:

• Maandagavond 28 november tussen 19:00 – 20:30 uur
  • Dinsdagavond 29 november tussen 18:30 – 20:00 uur

Tenslotte iedereen bedankt die een bijdrage heeft geleverd aan het succes van onze Speculaasactie. Degenen die het meest verkocht hebben worden de komende week benaderd met een leuke attentie. Geniet ervan!

Voor eventuele vragen kun je een mailtje sturen naar: evenementencommissie@wsvvolleybal.nl

Groetjes, de evenementencommissie

Sportspeeltuin in 2023

De sportspeeltuin lijkt een groot succes te worden. De proefserie op de zondagen in dit jaar worden met veel enthousiasme door de kinderen en hun ouders bezocht. En het worden er langzaamaan steeds meer! Dus zien we de proef als geslaagd en willen we de sportspeeltuin in het komende jaar gaan omzetten naar een reguliere activiteit. Binnenkort worden de nieuwe data voor 2023 alvast bekend gemaakt. Nog dit jaar gaan we een team samenstellen dat met de voorbereiding en de uitvoering in 2023 aan de slag gaat en gaan we zorgen voor voldoende financiering ervan.

Zowel de voorbereiding als het opbouwen en afbreken van de Sportspeeltuin kost veel tijd, behalve als we dat met een wat grotere groep doen. Nu nog is een zeer gemotiveerd, maar heel klein groepje daar om de week op zondagochtend mee bezig, maar het zou dus prettig zijn dat groepje wat uit te breiden met mensen die willen meedenken en zon nu en dan helpen bij het klaarzetten en opruimen. Dus bij deze een oproep voor vrijwilligers om eens in de zoveel weken te helpen bij de Sportspeeltuin. Lijkt het je leuk? Meld je even via sportspeeltuin@wsvvolleybal.nl.

Glitterparty 17 december

Save the date – save the date: drie keer is scheepsrecht, 17 december komt er echt een Glitterparty. Twee eerdere pogingen – 14 maart 2020 en 7 mei 2022 – werden beide door corona gedwarsboomd, maar nu gaat het dan echt gebeuren. Nadere info volgt nog.

Specials

Op woensdagavond wordt er vanaf 19.00 uur in de Kei getraind door de Specials, onder leiding van bevlogen trainers en vrijwilligers. Hierbij zijn volwassenen met een verstandelijke beperking van harte welkom om te komen sporten. Er wordt niet alleen gevolleybald, er komen vele verschillende sporten en spelen voorbij. Het bestuur gaat met enige regelmaat langs bij dit trainingsuur om mee te doen en dat wordt enorm gewaardeerd. Ook onze teams zijn van harte welkom om eens een keer mee te trainen. Als je als team een keer wilt aanschuiven om kennis te maken en mee te doen, dan is het wel nodig om dit twee weken van te voren bij de leiding van de Specials aan te geven. Je kunt hen iedere woensdag om 19.00 uur in de sporthal vinden.

Social Media Team

Bijna iedereen zal het al wel gemerkt hebben: sinds enige tijd is binnen onze vereniging een social media team actief. Zij schrijven en posten allerlei nieuws op Facebook en Instagram en zijn daarnaast ook het kanaal om je eigen volleybalberichten die interessant zijn voor de leden te verspreiden. Maar wie werken daar achter de schermen nu allemaal aan? Even een voorstelrondje dus. Het team bestaat uit Lieke ter Mull, Mariska Koops, Anouk Wolf, Rosan Klein Wolterink, Lorraine Balster en Koen Tijmans.

Is er iets dat je graag binnen de vereniging gedeeld wilt hebben, stuur dan je bericht en eventuele foto’s naar communicatie@wsvvolleybal.nl.