Engeltherm WSV – Nieuwsbrief 29 december 2022

Het laatste stukje 2022 is aangebroken en we beginnen bijna met een splinternieuw jaar. Maar eerst nog een oliebollentoernooi en natuurlijk zelf oliebollen eten, misschien wat vuurwerk afsteken en heel veel beste wensen toewensen. In deze laatste nieuwsbrief van het jaar nog wat gedenkwaardigheden en nieuws en natuurlijk vanuit het bestuur ook alvast de beste wensen.

Kampioenen

Op de valreep hebben we in 2022 nog een paar kampioensteams er bij gekregen. Na spannende wedstrijden werden twee CMV teams toch overduidelijk kampioen, namelijk 6.1 en 6.3. Ze hebben daarmee een prima prestatie geleverd en onze club weer even in het zonnetje gezet. Terecht trots staan ze ook op de foto’s.

Kampioensteam 6.1
Kampioensteam 6.3

Nieuwe shirts voor de senioren ook binnen

Van de nieuwe, door Engeltherm gesponsorde shirts is nu ook de laatste partij binnengekomen. Op 17 december konden we alle CMV- en jeugdteams al ‘aankleden’ en gelukkig kunnen we in 2023 allemaal in het nieuw gaan spelen. De teams die nog geen nieuwe shirts hebben kunnen deze op dinsdag 10 januari vanaf 19.15 uur ophalen in de Kei. De oude shirts moeten dan wel tegelijkertijd worden ingeleverd.

17 december

De thuisspeeldag van Engeltherm WSV Volleybal was naast het reguliere volleybalprogramma gevuld met veel andere activiteiten. Verschillende sponsoren waren die dag aanwezig om een contract te tekenen en een wedstrijd van dames 1 bij te wonen. Daarnaast was er de D1 glitterparty, inclusief de pubquiz. Veel verhalen zijn er over rondgegaan, maar helaas heeft de redactie van de nieuwsbrief (nog) geen geschikte foto’s ontvangen die hier geplaatst kunnen worden. Het was in ieder geval een geslaagde avond met dank aan de organisatoren en aan de medewerkers van De Kei, die het mede mogelijk hebben gemaakt. En dan was er ook nog de spandoekenwedstrijd, waar de jeugdteams zich niet onbetuigd hebben gelaten. Verderop in de nieuwsbrief de uitslag van deze wedstrijd.

Contract met Engeltherm getekend

Op zaterdag 17 december is het contract met onze nieuwe verenigingssponsor Engeltherm getekend door directeur Jan Nijstad en WSV voorzitter Max van Leeuwen. Deze formaliteit was nog niet uitgevoerd, alhoewel we al wel uitgebreide contacten hadden en we veel zaken, waaronder alle nieuwe shirts, al hadden geregeld. Nu dus ook formeel onze verenigingssponsor voor de komende vier jaar. Met trots gaan we de Engeltherm WSV shirts gebruiken en zo ook bijdragen aan de naamsbekendheid van het bedrijf.

In het komende jaar streven we een nauwere samenwerking na, waarbij ook nieuwe netwerk- en sponsoring mogelijkheden op de agenda staan. Jan heeft ook al aangegeven hier graag met ons over na te denken. Dit alles past ook prima bij de ambitie van de vereniging om meer en meer midden in de maatschappij en de regio te staan.

Spandoekenwedstrijd

Op 17 december werd er in de Kei flink gewerkt aan een aantal spandoeken voor de wedstrijden in de middag. Bijna werd dit ook op de vloeren van de Kei vereeuwigd, omdat er dwars door de lakens heen werd getekend, maar gelukkig werd dit euvel door de organisatie snel onderkend en opgelost door onderleggers te gebruiken. Het heeft het enthousiasme niet getemperd, want al gauw hingen de meest kleurige werkstukken aan de muur. En omdat het om een wedstrijd ging hebben we ook hier een paar winnende teams, namelijk CMV 4.1 en 6.2. Gefeliciteerd! De spandoeken hebben ongetwijfeld bijgedragen aan de 3-1 winst van dames 1 op VCV.

• 29 december 2022 (vanaf 19.00 uur): Oliebollentoernooi 2022 in De Kei.
  • In de tweede week van januari begint de tweede helft van de competitie weer met 21 januari onze eerstvolgende thuisspeeldag.
  • Vanaf 8 januari 2023 tweewekelijks: Sportspeeltuin voor kinderen van 3 t/m 6 jaar (en hun ouders) in De Kei.

Het bestuur van Engeltherm WSV Volleybal wenst iedereen goede feestdagen en een gelukkig en sportief nieuwjaar.