Engeltherm WSV – Nieuwsbrief 9 december 2022

Met Sinterklaas voor de meeste mensen al weer achter de rug gaan we op weg naar de kerstperiode en het einde van het jaar. De helft van het seizoen zit er al weer op, maar er wachten ons nog wel een paar leuke activiteiten. En na nieuwjaar pakken we de competitiedraad gewoon weer op om verder te werken aan onze sportieve ambities.

Speculaasactie weer een groot succes

Afgelopen weken is er door de WSV leden met veel inzet speculaas verkocht voor onze Speculaasactie. Heel erg bedankt hiervoor! Er is dit jaar voor een mooi bedrag van € 3.254,75 aan speculaas besteld! Dit is (na aftrek van de inkoopkosten) een mooie financiële bijdrage voor onze clubkas. En natuurlijk hebben we de beste verkopers van de speculaasactie 2022 in het zonnetje gezet. Het beste team is CMV N6.1. Zij hebben een bon ontvangen om samen te gaan bowlen.
Het beste jeugdlid is Heleen Meijers en het beste senioren lid is Michelle Scholten. Zij hebben als dank ondertussen een cadeaubon van de vereniging ontvangen.

Alweer een kampioensteam

Afgelopen zaterdag was een spannende aflevering in de wedstrijdenreeks van jongens C1. Bij winst met (minimaal) 3 – 1 zouden ze nu al kampioen zijn. Toch stonden team en coaches rustig en vol zelfvertrouwen opgesteld om deze klus te klaren. En met goed verzorgd volleybal werd vanaf het begin de druk bij de tegenstander neergelegd. Het resultaat was dan ook naar behoren: met 4 – 0 werd gewonnen van de tegenstander Salvora, die eigenlijk niets hadden in te brengen tegen de service- en aanvalskracht van onze jongens. Met de setstanden 25-14, 25-6, 25-15 en  25-19 werden de jongens kampioen. Gefeliciteerd met deze geweldige prestatie en heel veel succes in de tweede helft van het seizoen.

Presentatie nieuwe shirts

Op zaterdag 17 december worden op de thuisdag in de Kei onze nieuwe shirts gepresenteerd en gedragen. Rond drie uur geven we daar ook een officieel tintje aan door officieel de sponsorovereenkomst met onze nieuwe verenigingssponsor Engeltherm te ondertekenen. En na alle wedstrijden is er dan ook nog de Glitterparty, welke door D1 wordt georganiseerd. Al met al wel een feestdag!

Grote Club Actie

De verenging heeft een mooie opbrengst overgehouden aan de Grote Club Actie, een bedrag van € 768,60! Wij willen onze CMV en C-jeugd leden bedanken voor hun inzet bij de verkopen en natuurlijk de leden die een lot gekocht hebben. De leden die meer dan 25 loten hebben verkocht krijgen medio december een Grote Club Actie medaille en het bestverkopende lid krijgt dan ook een attentie.

Oliebollentoernooi 2022

Donderdag 29 december staat het eerste oliebollentoernooi van WSV op de agenda. Vanaf 19.00 zullen de deuren van Sporthal de Kei geopend zijn en het toernooi begint om 19.30 (deze tijd kan gebruikt worden voor een warming-up). We sluiten de avond af met een gezamenlijke activiteit in de kantine. Alle leden vanaf de B-jeugd zijn van harte uitgenodigd!

Aanmelden kan via de volgende link. Iedereen mag maximaal 1 introducé meenemen (ook vanaf B-jeugd, niet jonger), dit kun je aangeven in het aanmeldformulier. Hij of zij hoeft zichzelf dus niet apart op te geven. De teams zullen gemixt worden, maar je kan aangeven om met je introducé in hetzelfde team te spelen. Hier zullen we ons best voor doen.

Kun je niet de hele avond? Je kan er ook voor kiezen om alleen aan het toernooi (19.30 – 21.00) of alleen aan de activiteit (21.00 – 22.30) mee te doen.

Meld hier je snel aan! Dat kan tot uiterlijk 23 december.

Groene groet van de evenementencommissie
evenementencommissie@wsvvolleybal.nl

Agenda

11 december 2022 (om 10:00 uur): Sportspeeltuin voor kinderen van 3 t/m 6 jaar (en hun ouders) in De Kei