Informatie Speculaas bestellingen ophalen

Afgelopen weken is er door de WSV leden met veel inzet speculaas verkocht voor onze Speculaasactie. Deze actie vond dit jaar voor het eerst online plaats en heeft een mooi resultaat gegeven en een mooie bijdrage geleverd aan onze clubkas.

Dit jaar is niet alleen de Speculaasactie online gehouden door de geldende maatregelen, ook het ophalen hebben we corona-proof opgezet. Alle bestellingen zijn binnen en ondertussen is het speculaas besteld bij de bakkers. Om het ophalen van de bestellingen ook corona-proef te laten verlopen, is er maandag en dinsdagavond een speculaas straat voor sporthal de Kei:

• Maandagavond 23 november tussen 18:00 – 20:00
  • Dinsdagavond 24 november tussen 18:30 – 20:30

Om het ophalen van de bestellingen in goede banen te leiden gelden onderstaande regels:

• Kom zoveel mogelijk alleen je bestelling ophalen.
  • Dringend advies om een mondkapje te dragen.
  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Iedereen met corona-gerelateerde klachten blijft thuis.

Tenslotte iedereen bedankt die een bijdrage heeft geleverd aan het succes van onze Speculaasactie.

Geniet ervan?

Voor vragen kun je een mailtje sturen naar: evenementencommissie@wsvvolleybal.nl

groetjes,
De evenementencommissie