Innovatiemakelaars.nl WSV – Nieuwsbrief 11 februari 2022

Deze extra nieuwsbrief gaat helemaal over de Clubfund actie die we samen met Albert Heijn Warnsveld gaan uitvoeren. Volgende week (19 februari) al starten we met een fotoshoot voor de leden in de Kei en op 26 maart start de actie ook bij AH.

WSV Volleybal doet mee met de Clubfund actie 2022

Jouw eigen foto in WSV-tenue op een broodtrommel, poster, slippers, rugzak, koffiemok of placemat. Hoe gaaf is dat! Veel gedoe? Helemaal niet! Met de ClubFund-actie, die we samen met supermarkt Albert Heijn Warnsveld organiseren, hoef jij alleen maar een foto in wedstrijdtenue te laten maken en de rest wordt voor je geregeld.

Op 19 februari – een van de volgende thuisspeeldagen – hebben we een afspraak gemaakt met de fotograaf van ClubFund, zodat iedereen die dat wil mee kan doen. We gaan dan in Sporthal de Kei foto’s maken van de leden in clubtenue, zodat iedereen later zijn of haar eigen FAN-artikelen in de persoonlijke FAN-shop kan bestellen. Deze actie geldt voor alle leden van WSV Volleybal, van jong tot oud. Maar uiteraard is het geen verplichting om mee te doen.

Hoe werkt de Clubfund actie?
Kortgezegd beginnen we de actie met de al genoemde fotoshoot op 19 februari, waar alle CMV- en jeugdteams aan mee doen. Ook senioren- en recreantenteams kunnen (individueel of als team) ook meedoen als ze dat willen. Iedereen krijgt tijdig te horen hoe laat je voor de fotoshoot in De Kei moet zijn. We plannen dat zo veel mogelijk op een passende tijd voor of na een wedstrijd die je dan moet spelen, omdat we de foto’s natuurlijk ook van jou in je wedstrijdkleding willen maken.

Deze week nog ontvangen alle trainers en ouders van de CMV- en jeugdteams een schema, waarin staat hoe laat een team verwacht wordt in de Kei voor het nemen van de foto’s.

Vervolgens ontvang je een persoonlijke actiefolder met uitleg over de actie en een uniek website-adres. Via dit website-adres kom je in jouw persoonlijke FAN-shop met daarin jouw persoonlijke FAN-artikelen.

Tijdens de actieperiode bij Albert Heijn Warnsveld kan gespaard worden voor actiepunten. Voor iedere € 10,- aan boodschappen ontvang je 1 actiepunt. Met de gespaarde actiepunten kunnen dan de FAN-artikelen worden gekocht door de codes op de gespaarde punten in te voeren. Je kunt zelf sparen voor jouw eigen FAN-artikelen, maar ook je ouders, opa’s en oma’s, andere familie, buren en vrienden kunnen meesparen voor een mooie mok of muismat met jouw foto erop. En als klap op de vuurpijl levert de actie Innovatiemakelaars.nl WSV ook een extraatje op, want een deel van de opbrengst van de verzilverde actiepunten gaat rechtstreeks de clubkas in. Dat is dus dubbel sparen zonder veel gedoe.

Als je alvast een paar voorbeelden van artikelen wilt zien, die je straks kunt bestellen, kijk dan maar eens op www.clubfund.nl. En voor ieder die meer wil weten over de actie en de spelregels en voorwaarden die daarbij horen, is op deze website ook meer informatie te vinden.