Innovatiemakelaars.nl WSV – Nieuwsbrief 11 mei 2022

Arne Moerman is overleden. Onwerkelijk en toch is het zo. Mooi dat we met een afvaardiging vanuit de vereniging aanwezig konden zijn bij de herdenkingsdienst voor hem op zaterdagochtend. Goed dat we hem zaterdagmiddag samen in de Kei hebben kunnen herdenken met enkele momenten van stilte. En goed dat we ook weer wedstrijden hebben gespeeld, alle drie gewonnen zelfs. En dan is er weer nieuws uit de vereniging …

Jeugdkamp

Na een tweetal jaren van gedwongen annuleren zijn we nu weer enthousiast met de organisatie van het jeugdkamp begonnen. we gaan weer op pad naar Rijssen om ons een paar dagen te vermaken in Groepsaccommodatie de Langenberg. De eerste besprekingen zijn alweer geweest en de (deels nieuwe) groep begeleiding heeft de eerste ideeën voor het programma al klaarliggen. Het jeugdkamp wordt gehouden van vrijdagmiddag 24 juni tot en met zondag 26 juni. We gaan het weer op dezelfde wijze doen, maar dan net een beetje anders, nieuwer. Wat wel blijft is dat het vervoer weer georganiseerd wordt met behulp van ouders die heen en/of terug willen rijden. Wat ook blijft is dat we heerlijk gaan eten en ons prima gaan vermaken. Maar wat en hoe, dat houden we nog even voor ons. Wel is het vanaf nu mogelijk om je via onze website aan te melden, ga daarvoor naar het aanmeldformulier jeugdkamp 2022 . Je vindt daar alle informatie en de mogelijkheid om je direct in te schrijven. We hopen op een heel grote groep, want in de wandelgangen was het enthousiasme al voelbaar.

Vriendjes- en vriendinnetjesdagen

De komende week (16 – 20 mei) zijn de vriendjes- en vriendinnetjesdagen bij de CMV- en jeugdteams. Alle leden van die teams mogen één of meer vrienden meenemen om tijdens de trainingen kennis te maken met onze sport volleybal. We hopen natuurlijk dat er heel veel meekomen en zin krijgen om ook bij onze vereniging te gaan sporten. De trainers gaan natuurlijk hun uiterste best doen om het voor al die kinderen ook zo leuk mogelijk te maken. Hun inzet wordt zeer gewaardeerd, want op deze manier kunnen we onze sport nog veel bekender maken in Zutphen en omstreken.

WK Volleybal ticketactie

Op dinsdag 3 mei 2022 is gestart met de kaartverkoop voor het FIVB WK Volleybal Vrouwen 2022. Jullie kunnen WSV kaarten kopen. Hiermee steun je ook de clubkas! Zie het nieuwsbericht dat al eerder op onze website stond voor meer informatie, waar je ook de link voor de ticketverkoop vindt: https://www.wsvvolleybal.nl/nieuws/spek-onze-clubkas-met-kaartverkoop-fivb-wk-volleybal-vrouwen/

Van de Technische Commissie

Veel leden hebben de enquête met betrekking tot de wensen voor het komend seizoen ingevuld. Dank jullie wel daarvoor! De TC is inmiddels gestart met het maken van de nieuwe teamindeling voor het volgende seizoen. Omdat dit seizoen nog doorloopt tot en met 21 mei is het streven van de TC om deze nieuwe indeling uiterlijk 30 mei bekend te maken. De trainingen in de nieuwe teamsamenstelling willen we dan in laten gaan op dinsdag 7 juni.

Glitterparty

Het stond vlak voor het begin van de corona periode op het programma en afgelopen zaterdag weer, de Glitterparty georganiseerd door dames 1. Maar ook nu moesten we er voor kiezen om deze niet door te laten gaan. Maar wat in het vat zit verzuurd niet, dus aan het begin van het nieuwe seizoen komt dit feest weer op de agenda.

Stratenvolleybal 2022

Afgelopen zondag hebben 12 teams genoten van het vernieuwde stratenvolleybaltoernooi van Zutphen, door WSV Volleybal en FC Zutphen samen georganiseerd! Het prachtige weer en de ontspannen sfeer hebben voor een zeer geslaagde dag gezorgd. Daarnaast was het voor de organisatie zeer leerzaam om te zien hoe alles verliep en hoe dat de komende jaren nog beter kan. Maar het enthousiasme van de teams tijdens en na het toernooi was zo groot dat we nu al hebben besloten dit volgend jaar weer te organiseren, dan hopelijk met twee keer zoveel teams of meer.