Innovatiemakelaars.nl WSV – Nieuwsbrief 26 maart 2022

Ondanks het afschaffen van nu alle maatregelen rond corona blijft dit ons nog steeds wel dwarszitten. Er zijn nog veel zieken en dus ook veel afgezegde en uitgestelde wedstrijden. En ook is de competitie – helaas maar begrijpelijk – geen echte competitie meer, omdat er geen kampioenen komen en ook geen promotie en degradatie plaatsvind. Dat is voor veel teams een bittere pil omdat zij al jaren uitkijken naar een hogere klasse. Hopelijk krijgen we in 2022-2023 een volwaardig seizoen, dat we met vele kampioenen kunnen afsluiten. In deze brief verder nieuws over de start van de Clubfund actie en over Jantje Beton.

Clubfund actie van start

Zaterdagochtend 26 maart, prachtig weer en een prima moment om de Clubfund actie bij Albert Heijn Warnsveld te starten. Met delegatie van verschillende sportverenigingen, waaronder ook WSV Volleybal, werden we ontvangen door supermarktmanager Guido Navis op het voorplein bij de winkel. Natuurlijk moesten er foto’s gemaakt worden en werden we rondgeleid door de winkel, die al helemaal in de stijl van de actie is ingericht. Overal posters met vele sportvrienden uit Warnsveld.

De officiële opening werd begeleid door vele confettibommetjes en daarna werd ieder getrakteerd op echte Bubbel Fris met een gevulde koek. Gelukkig kregen we zelf ook nog de gelegenheid om nog meer promotie te maken voor WSV door één van onze banners goed in het zicht op te hangen. Daarnaast staat er al een box van WSV Volleybal klaar waar mensen ook hun zegels in kunnen doneren, welke wij dan weer kunnen gebruiken voor de vereniging.

Binnenkort volgt er weer meer nieuws over de volgende stappen in deze actie en gaan we ook op verschillende plekken laten zien wat er allemaal kan. Alle clubleden en natuurlijk ook familie, vrienden, kennissen en wie dan ook, kunnen vanaf nu bij AH Warnsveld sparen voor gratis fan-artikelen. Je eigen naam en spelersfoto of die van je (klein)kind op een muismat, broodtrommel, badslippers en nog veel meer leuke producten… dat wil toch iedereen! En snel ontvang je ook je persoonlijke inlogcode, zodat je in je eigen fanshop artikelen kunt bestellen met de gespaarde zegels. Vanuit de eigen fanshop kunnen clubleden heel gemakkelijk familie, vrienden en bekenden uitnodigen voor een bezoek aan hun webshop en hen vragen ook te gaan sparen, voor de fanshophouder of voor zichzelf. Meedoen met de ClubFund-actie is overigens niet alleen leuk voor clubleden en hun aanhang. Ook WSV Volleybal profiteert mee. Van ieder besteld fan-artikel gaat namelijk een mooi bedrag rechtstreeks naar de clubkas .

Dus ga gauw maar eens kijken bij de AH Warnsveld hoe we daar als WSV Volleybal vertegenwoordigd zijn en vergeet dan vooral niet om de zegeltjes te vragen bij je boodschappen.

WSV heeft het weer gedaan: Jantje Beton

Zoals al in een eerdere nieuwsbrief en in een mail aangegeven, is er dit jaar naast de huis-aan-huis collecte ook weer online gecollecteerd voor Jantje Beton. De online collecte gaat zelfs nog even door, maar we hebben al wel een update van de huis aan huis collecte. Dank weer aan alle leden die een avond op pad zijn geweest om in een aantal wijken in Zutphen zoveel mogelijk binnen te halen voor dit goede doel en voor onze vereniging. Daarbij hebben we een prachtig bedrag van € 1.255,02 opgehaald, hulde!

Mochten jullie de collectebus gemist hebben, dan is het nog tot 31 maart mogelijk via de online collectebus te doneren: https://jantjebeton.digicollect.nl/volleybalvereniging-wsv

Stratenvolleybal 2022

ond, wordt daarmee nieuw leven ingeblazen. Vanaf dinsdag 1 maart kunnen jullie je aanmelden door je straatnaam en contactpersoon te mailen naar: stratenvolleybaltoernooi@gmail.com (deelname per straat/team is €15) en we gaan er van uit dat via WSV heel veel enthousiaste teams mee gaan doen. Let op: we hebben natuurlijk niet onbeperkt ruimte, dus meld je snel aan!
We gaan er een leuke dag van maken met afsluitend een lekker drankje! Zien wij jullie daar? Kijk ook op de social media om bij te blijven: #stratenvolleybaltoernooi #zutphen #innovatiemakelaars.nl WSV #FCzutphen #strateninZutphen.