Innovatiemakelaars.nl WSV – Nieuwsbrief 30 november 2021

Nog geen twee weken na de vorige nieuwsbrief worden we alweer met nieuwe corona maatregelen geconfronteerd. En deze keer met grote gevolgen voor ons. Na wat nu blijkt een mooie laatste speeldag afgelopen zaterdag mogen we vanaf zondag 28 november niet meer ’s avonds trainen omdat onze locatie De Kei moet sluiten vanaf 17.00 uur. Ondertussen heeft de Nevobo gisteravond ook besloten dat alle competities tot het einde van het jaar worden stilgelegd.

Op dat laatste bericht zaten we wel een beetje te wachten, omdat het voor ons de weg vrijmaakt om op zaterdag en zondag te gaan trainen. Op dit moment worden de mogelijkheden bij De Kei met betrekking tot de inhuur gedaan en wordt gewerkt aan een schema waarbij ALLE teams aan bod komen om minimaal één keer anderhalf uur te trainen. Of en hoe dat gaat lukken weten we nog niet precies, maar we gaan er vanuit dat we daar voor aanstaande zaterdag meer duidelijkheid over kunnen geven. Zodra het schema duidelijk is en vaststaat wordt dit uiteraard direct gecommuniceerd met de trainers en aanvoerders van de teams.

Kosovo
Ongeveer een maand geleden heeft Dick van Slooten een aantal oude ballen uit onze bakken gehaald, na een noodkreet uit Kosovo. VC Trepca, de volleybal-vereniging, waar Dick al jaren contact mee heeft, had nog maar vier ballen over en geen mogelijkheden nieuwe aan te schaffen. Gelukkig waren wij nog in het bezit van een flink aantal oude, maar nog goed speelbare ballen, welke Dick naar Kosovo heeft verzonden. Na een maand zijn de ballen gelukkig op hun plaats van bestemming aangekomen.

Dear friends,

I want to thank you for the volleyballs we just received. It took a long time about 4 weeks, but now they are here. We are so happy with it, because we only had 4  balls Dick brought us 6 years ago. Now we can train the group girls in better tempo and do more different skills. I want to thank WSV and specially my friend and trainer colleague Dick, he has done so many good for Kosovo volleyball.

God bless you all, best wishes VC Trepca – Mitrovica – Kosovo – Pakize Kosova

Speculaasactie
Afgelopen weken is er door de WSV leden met veel inzet speculaas verkocht voor onze Speculaasactie. Er is dit jaar voor een mooi bedrag van € 3.204,50 aan speculaas besteld! Wat een mooie financiële bijdrage is voor onze clubkas. En natuurlijk zetten we de beste verkopers van de speculaasactie 2021 nog even in het zonnetje:
Het beste team: CMV N5.1
Het beste jeugdlid: Heleen Meijers
Het beste seniorenlid: Sven Tijmans
Als dank hebben zij ondertussen een klein presentje van de vereniging ontvangen.

Even voorstellen
Ik mag het stokje van Jiska van der Kolk overnemen als secretaris van WSV. Allereerst zal ik mij voorstellen: Ik ben Monique Hulst, 49 jaar en woon in Zutphen. Al vele jaren ben ik actief binnen WSV. Als ouder, vrouw van…, coach cmv, speler van Dames Recreanten, coördinator CMV, TC lid en natuurlijk als toeschouwer op de tribune.
Na een aantal jaren wat minder actief te zijn geweest, alleen als speler en toeschouwer, vind ik het weer tijd worden om meer te doen binnen de vereniging. Ik denk dat de functie van secretaris bij mij past; het plannen, regelen, zaken op een rij zetten, mee praten en samen beslissingen nemen. Fijn om onderdeel van het bestuur te mogen zijn. Ik hoop jullie te ontmoeten in de zaal en hopelijk weer snel op de tribune.

Met vriendelijke groeten,

Monique Hulst.