Innovatiemakelaars.nl WSV – Nieuwsbrief 9 juni 2022

De tijd vliegt voorbij, het seizoen 2021 – 2022 zit er eigenlijk al weer op. De competities zijn afgesloten en we gaan alweer starten in de nieuwe teamindeling voor het volgende seizoen. Dat betekent trainen in nieuwe en soms andere teams, op andere tijden en misschien andere zaal. Kortom, de start van het seizoen 2022 – 2023 is nu echt officieel.

Jeugdkamp

Na een tweetal jaren van gedwongen annuleren zijn we nu weer enthousiast met de organisatie van het jeugdkamp bezig. We gaan weer op pad naar Rijssen om ons een paar dagen te vermaken in Groepsaccommodatie de Langenberg. Het jeugdkamp wordt gehouden van vrijdagmiddag 24 juni tot en met zondag 26 juni. We gaan het weer op dezelfde wijze doen, maar dan net een beetje anders, nieuwer. Wat wel blijft is dat het vervoer weer georganiseerd wordt met behulp van ouders die heen en/of terug willen rijden. Wat ook blijft is dat we heerlijk gaan eten en ons prima gaan vermaken. Maar wat en hoe, dat houden we nog even voor ons, alhoewel het programma zo goed als klaar is. We hebben nu al heel veel deelnemers, al meer dan vijftig, maar toch is het nog steeds mogelijk om je aan te melden. Dat kan nog steeds (tot uiterlijk 15 juni) via onze website, https://www.wsvvolleybal.nl/aanmelding-jeugdkamp-2022/. Je vindt daar alle informatie en de mogelijkheid om je direct in te schrijven, maar doe dat wel snel, want vol is vol …..

Clubfundactie

De afgelopen weken hebben jullie volop kunnen sparen voor zegels van de Clubfund-actie bij de Albert Heijn in Warnsveld. Hierdoor hebben we samen een mooi bedrag opgehaald voor de clubkas en heeft iedereen natuurlijk kunnen sparen voor een leuke bidon, broodtrommel, poster, koffiemok, enz. met een eigen foto in volleybaltenue erop. Hartstikke leuk!

Op 18 juni worden alle FAN-artikelen in Sporthal de Kei afgeleverd. Iedereen die FAN-artikelen besteld heeft kan deze dan tussen 09:15 en 11:00 uur ophalen in de ruimte naast de kantine in de Kei. Daarnaast krijgen we deze ochtend een mooie cheque uitgereikt met het bedrag voor de clubkas waar we samen voor hebben gespaard. Dus neem je tas mee en kom dan al je eigen bestelde artikelen maar ophalen.

Save the date: 9 september

Op vrijdag 9 september gaan we als start van het seizoen een leuke avond organiseren voor alle leden en andere betrokkenen, waarin onder andere alle teams zich gaan presenteren. We hebben dan ook nog een aantal andere activiteiten in petto, maar daar wordt nog aan gewerkt en die maken we later bekend. Maar reserveer de datum alvast: vrijdag 9 september!

Oproep

Vanuit het bestuur zijn we op zoek naar een vakkundige fotograaf en/of videograaf, die ons kan ondersteunen bij het maken van (professioneel) beeldmateriaal ten behoeve van onze publiciteit in allerlei verschillende media. Heb je interesse, laat dan maar wat horen bij het bestuur.