Innovatiemakelaars.nl WSV – Nieuwsbrief 9 oktober 2021

Eindelijk zijn we na lange tijd weer begonnen, zowel met de trainingen als met de competities. En we hebben al weer heel wat leuke en spannende wedstrijden gezien. Zo langzamerhand beginnen we weer in de flow te komen en loopt alles weer zo soepel als mogelijk is. We hebben trainers en coaches, scheidsrechters en wedstrijdleiding op de thuisdagen en daarnaast vele vrijwilligers die allerlei zaken voor de vereniging weer opgepakt hebben. Mooi om het enthousiasme – vooral zichtbaar en hoorbaar op onze thuisdagen – te ervaren, zeker ook omdat het publiek dan minstens net zo enthousiast meedoet.

In deze nieuwsbrief heel wat ‘nieuwtjes’ en aankondigingen van acties. En we zitten verder ook niet stil. Nu al hebben zich een aantal nieuwe sponsoren gemeld, waarvan binnenkort de banners ook in de zaal komen te hangen en we zorgen zelf ook voor een paar nieuwe verenigingsbanners met ons nieuwe logo. Daarnaast komen er bij de entree van de Kei een paar WELKOM beachvlaggen, die we op de thuisdagen gaan neerzetten. Samen zorgen we zo voor een nog beter WSV-gevoel.

Vraag aan alle teams: teamfoto!

Dag teams! Jullie hebben al een uitnodiging ontvangen om een teamfoto te maken. Nu heeft het bestuur daar nog een aanvulling bij. We willen jullie uitdagen om een zo leuk, creatief, ludiek mogelijke teamfoto te maken. Het team wat de leukste foto heeft, wint wat te drinken en snoepen (passend bij het winnende team). We hebben er wel een paar spelregels bij:

• De foto moet voor 1 november gemaild worden naar bestuur@wsvvolleybal.nl;
  • Iedereen moet zijn wedstrijdshirt aan;
  • Creativiteit wordt aangemoedigd, maar het moet wel netjes blijven;
  • Vrijdag 5 november, tijdens de ALV, wordt de winnaar bekend gemaakt;
  • De jury bestaat uit 2 onafhankelijke personen.

We zien jullie foto’s heel graag tegemoet! Succes!

RABO ClubSupport

Ook dit jaar doet WSV Volleybal weer mee met de RABO ClubSupport actie. Als lid van de Rabobank kun je stemmen op jouw favoriete club. Support jij WSV mee? Breng dan je stem uit via de Rabo App of online op rabobank.nl/clubsupport! Jouw stem is geld waard voor WSV en je kunt stemmen in de periode 4 tot en met 25 oktober. In de eerste helft van november worden de cheques aan de verenigingen uitgereikt. Hoe we dit gaan meemaken laten we in een volgende nieuwsbrief wel weten. Dus snel allemaal stemmen!

Speculaasactie

De herfst is weer aangebroken, wat ondanks alles betekent dat het tijd is voor onze speculaasactie. Naast het organiseren van vele andere mooie activiteiten zorgt de evenementencommissie er op deze manier voor dat er noodzakelijke materialen aangeschaft kunnen worden en helpen we allemaal mee om onze mooie club financieel te steunen! Denk hierbij aan de verenigingsbijdrage voor het jeugdkamp, de sinterklaasviering, het kerstmixtoernooi met bingo en nog vele andere verenigingsactiviteiten. Dit jaar hebben we opnieuw een mooie selectie uitgekozen bij bakkerij van Zuijlen en bakkerij Eklund!

Onze speculaasactie is online opgezet, wat betekent dat jouw (totale) bestelling alleen online kan worden gedaan! Dit zorgt er tevens voor dat we de betalingen kunnen laten plaatsvinden via IDEAL.

Houd daarom de komende 2 weken de website in de gaten, je kunt hier het bestelformulier vinden en de bestellingen plaatsen. Ook komen wij langs bij de trainingen om de bestellijsten uit te delen en een brief met alle benodigde informatie. Meer informatie over het ophalen van jullie bestellingen wordt later gecommuniceerd. Heel veel succes met de verkoop! Voor de beste verkopers van de vereniging zijn er leuke prijzen beschikbaar.

Algemene Leden Vergadering

Het bestuur heeft besloten om op vrijdag 5 november 2021 een Algemene Leden Vergadering te houden. Op de agenda staan onder andere de financiële verantwoording over het seizoen 2020 – 2021, verkiezing bestuursleden, verslagen van de verschillende commissies en een vooruitblik naar het komende jaar. En natuurlijk de verkiezing van de beste teamfoto. We hopen op een flinke opkomst!

Lief en leed

Bij een grote vereniging zoals WSV gebeurt natuurlijk een heleboel, ook in de privésfeer van de leden. Dat kunnen plezierige en droevige zaken zijn, zoals er bij iedereen wel eens voorkomt. Grote onderwerpen, zoals geboorte, overlijden, trouwen, jubilea, etc. maar ook kleinere zaken, zoals een langdurige blessure, een ziekenhuisopname. Allemaal zaken waar we soms als vereniging ook van horen en waar we ter ondersteuning of delen in de feestvreugde aandacht aan willen besteden. En we zijn in de gelukkige omstandigheid dat we iemand hebben die bereid is hier tijd en aandacht aan te besteden, namelijk Dick van Slooten. Dus als er een ‘lief of leed’ is waarvan je vindt dat de vereniging er aandacht aan moet besteden, loop dan even naar Dick om het te melden.

Uitnodiging

Binnenkort krijgen alle ouders van jeugdteams (tot en met B) een uitnodiging om voor een wedstrijd of training bij elkaar te komen, zodat er wat meer over de vereniging en onze manier van werken en omgaan met elkaar kan worden verteld. Uiteraard is dat ook het moment om eventuele vragen te stellen. We zijn nu bezig om een en ander in te plannen, zodat de uitnodiging binnenkort verwacht mag worden. We hopen uiteraard op een flinke opkomst, want we zijn niet voor niets een vereniging waar we samen verantwoordelijk voor zijn. En … grote doelen bereik je samen!

Wedstrijdkleding

Wie heeft er een goed idee of een goede bestemming voor onze oude wedstrijdkleding? Hoewel het leuk is, en nostalgisch, om alles te bewaren, neemt het toch ook veel ruimte in beslag … Dus wie weet een mooie organisatie/initiatief/of ander goed doel, die we hiermee blij kunnen maken? Stuur een mailtje naar bestuur@wsvvolleybal.nl of spreek één van de bestuursleden aan en dan bekijken we wat we kunnen doen.