Innovatiemakelaars.nl WSV Volleybal – Nieuwsbrief 7 augustus 2020

Beste leden van Innovatiemakelaars.nl WSV Volleybal en ouders/verzorgers,

Vakantietijd

Je merkt het aan alles, het is vakantietijd. Tropische temperaturen, volle stranden en veel mensen op vakantie. Toch nog een korte nieuwsbrief met een paar kleine mededelingen.

Zaalindeling

Tot vlak voor de vakantie is er gesleuteld aan de zaalindeling, ook omdat we met zoveel mogelijk wensen rekening proberen te houden. In veel gevallen lukt dat ook, maar zo nu en dan is het vrijwel onmogelijk om aan die verlangens te voldoen. Zelfs nu is op een paar punten nog onzekerheid over de wijze waarop we invulling kunnen geven aan de indeling. Toch willen we jullie de laatste stand van zaken wel meegeven, met daarbij de opmerking dat nog niet alle details geregeld zijn. Op onze website staat de nieuwste (voorlopige) zaalindeling klaar om in te zien.

Zaalindeling 2020-2021: https://www.wsvvolleybal.nl/wp-content/uploads/2020/08/Zaalindeling-2020-2021-v4.pdf

Start van het nieuwe seizoen

Alle reguliere trainingen starten – als we niet geconfronteerd worden met nieuwe corona maatregelen – weer vanaf maandag 31 augustus. Sommige teams gaan al wat eerder van start, omdat zij zich wat meer willen voorbereiden op de competitie of toernooien. Met de betreffende trainers is dat al afgestemd en mocht dat voor jouw team gelden, dan hoor je dat van je trainer.

De competitie start dit jaar vroeg, al in de derde week van september worden de eerste wedstrijden gespeeld. Onze eerste thuisdag is op 26 september in De Kei met een vol programma. We maken er dan weer een echte WSV dag van!

Tot slot

We wensen iedereen nog een prettige vakantieperiode toe, of je nu al geweest bent of het nog tegoed hebt. En we hopen dat we samen in het seizoen ’20 – ’21 weer een vol jaar kunnen trainen en spelen.