Jantje Beton 2022

Beste WSV-leden,

Van maandag 7 t/m 12 maart 2022 is de Jantje Beton Collectie.

Vorig jaar was er vanwege Corona alleen een online collecte voor Jantje Beton, maar dit jaar gaan we naast de online collecte ook weer een huis-aan-huis-collecte starten.

Het is belangrijk om voor Jantje Beton geld in te zamelen. Buiten spelen is ontzettend belangrijk voor ieder kind. Steeds meer kinderen kunnen geen lid worden van een club of jeugdvereniging of ze zitten veel thuis vanwege Corona. Ze zijn aangewezen op een speelplek in de buurt. Jantje Beton helpt eraan mee dat kinderen meer buiten kunnen spelen.

50% van de opbrengst gaat naar Jantje Beton en de overige 50% gaat naar de clubkas van onze vereniging. Met dit geld kunnen we een bijdrage leveren aan verenigingsactiviteiten, denk hierbij bijvoorbeeld aan het jeugdkamp, de sinterklaasviering en het kerstmixtoernooi.

Wij proberen ook dit jaar weer als vereniging een succes te maken van deze actie. Bedenk alvast op welke avond jij of je team ons kan helpen. Binnenkort komen we langs de teams om een inventarisatie te maken.

Naast de huis-aan-huis-collecte zal er ook een online collecte worden gehouden. Hierover zal later meer informatie worden gegeven.

Voor vragen kun je mail sturen naar evenementencommissie@wsvvolleybal.nl

Sportieve groeten,

De evenementencommissie