Laatste thuisdag 15 april 2023 en activiteiten

Het einde van het volleybalseizoen 2022-2023 nadert snel… Wij willen dit seizoen met verschillende activiteiten gezellig afsluiten.

Jeugdactiviteit

Op vrijdagavond 14 april organiseren wij een jeugdactiviteit bij King&Queens. Tussen 19:00-20:00 gaan de C-, B- en A-jeugd op andere sportieve wijzen met elkaar de strijd aan. De uitnodigingen hiervoor zijn via de trainers gedeeld met de desbetreffende teams.

Tribunebingo voor de jeugd (en ieder ander)

Een ace? Een 3 meter aanval? Let goed op tijdens de wedstrijd van dames 1 of je de volleybalacties van jouw bingokaart voorbij ziet komen. Lever na afloop je bingokaart in bij de kantine en ontvang een kleine attentie!

Laatste thuisdag

Op zaterdag 15 april worden de laatste wedstrijden gespeeld. Na afloop willen wij heel graag samen met jullie het seizoen afsluiten!

Dit gaan wij doen met een frietkraam. Na een seizoen hard trainen, hebben wij dit verdient 😉 Van 17:30-20:30 staan er frietjes en snacks voor je klaar. Eet je gezellig mee? Opgeven kan via de website, bij voorkeur voor 12 april.

Om 18:00 spelen Heren 1 en Dames 4 de laatste thuiswedstrijden, alle aanmoedigingen zijn welkom. Daarna kan het feest echt losbarsten in de kantine.

De Evenementencommissie