Meld je nu aan voor het jeugdactiviteitenweekend!

Beste jeugdleden en ouders/verzorgers,

Zoals onlangs aangekondigd is, in de nieuwsbrief van 31 mei jongstleden, gaat het jeugdkamp 2021 niet door. Om dit gekke seizoen toch feestelijk af te sluiten wordt er op zaterdag 3 juli en zondag 4 juli “het jeugdactiviteitenweekend” georganiseerd. Dit weekend vindt plaats op het Beach Center Zutphen Warnsveld en is bedoeld voor de jeugd van 6 tot en met 17 jaar. Deelname is geheel gratis.

Op beide dagen is de inloop vanaf 9:30 uur. Op zaterdag duurt het programma tot ongeveer 20:00 uur. Zondag duurt het programma tot ongeveer 16:30 uur. Na aanmelding ontvangt u meer informatie over het weekend.

Om alles in goede banen te leiden zoeken wij nog volwassenen die willen helpen. Mocht u geïnteresseerd zijn om een dagdeel of een dag te helpen stuur dan een berichtje naar 06-57049442 (Kim Brandes).

Meld je aan via: https://www.wsvvolleybal.nl/aanmelden-jeugdactiviteitenweekend/

Opgeven kan tot en met woensdag 23 juni.

Mochten er vooraf vragen zijn, stel deze via evenementencommissie@wsvvolleybal.nl

Namens de organisatie

Kim Brandes