Speculaasactie 2021

Beste WSV-leden,

Herfst betekent SPECULAASACTIE! Dit is een hele effectieve en lekkere manier om onze verenigingskas te spekken.

Net zoals vorig jaar is onze speculaasactie online opgezet, wat betekent dat jouw totale bestelling alleen online kan worden gedaan. Dit zorgt er tevens voor dat we de betalingen kunnen laten plaatsvinden via iDEAL.

Op deze website vind je ook het bestelformulier. Maar om het jullie makkelijk te maken delen wij de bestelformulieren met deze brief ook uit tijdens de trainingen. Zodat jullie snel langs de deuren en bij familie langs kunnen gaan om speculaas te gaan verkopen!

Als je de bestelling hebt afgerond en betaald volgt er een bevestigingsmail met je bestelling.

Wat goed is om te weten is, dat de speculaasactie een belangrijke manier voor WSV is om wat extra ruimte te krijgen om noodzakelijke materialen aan te schaffen en om leuke activiteiten te kunnen blijven organiseren. Denk hierbij aan de verenigingsbijdrage voor het jeugdkamp, de sinterklaasviering, de bowlingavond, het kerstmixtoernooi en andere verenigingsactiviteiten.

Na het succes van de afgelopen jaren hebben dit jaar weer onze overheerlijke Schwarzwalderkoeken, Gevulde speculaas en Speculaas brokken van Bakkerij Eklund in de verkoop.

Bakkerij van Zuijlen maakt dit jaar naast de overheerlijke Speculaas-koekjes-cake & Bakkerskruidnootjes, ook een lekkere Chocolade-verrassing, speciaal voor WSV Volleybal

De uiterste besteldatum is: Vrijdag 6 november om 23:59 uur!

Vervolgens wordt het speculaas besteld bij de bakkers en kunnen de bestellingen worden opgehaald op maandag 22 november van 19:00 uur tot 20:30 uur en dinsdag 23 november van 18:00 uur tot 20:30 uur in de Kei.

Veel succes met de verkoop en voor de beste verkopers stelt de vereniging enkele leuke prijzen beschikbaar!

Voor eventuele vragen kunnen jullie mailen naar: evenementencommissie@wsvvolleybal.nl

Groeten,

De evenementencommissie