Speculaasactie 2022

Beste WSV leden,

Sinterklaas komt er aan en dat betekent SPECULAASACTIE! Dit is een hele effectieve en lekkere manier om onze verenigingskas te spekken.

Net als vorig jaar is onze speculaasactie online opgezet, wat betekent dat jouw totale bestelling alleen online kan worden gedaan! Dit zorgt er tevens voor dat we de betalingen kunnen laten plaatsvinden via IDEAL.

Op onze website vind je ook het bestelformulier. Maar om het jullie makkelijk te maken delen wij de bestelformulieren met deze brief ook uit tijdens de trainingen. Zodat jullie langs de deuren en bij familie kunnen gaan om speculaas te gaan verkopen!

Als je de bestelling hebt afgerond en betaald volgt er een bevestigingsmail met je bestelling!

Wat goed is om te weten is, dat de speculaasactie een belangrijke manier voor WSV  is om wat extra ruimte te krijgen om noodzakelijke materialen aan te schaffen en om leuke activiteiten te blijven organiseren!

Denk hierbij aan de verenigingsbijdrage voor het jeugdkamp, de sinterklaasviering, de bowlingavond, het kerstmixtoernooi en andere verenigingsactiviteiten.

Na het succes van de afgelopen jaren hebben we dit jaar weer onze overheerlijke Schwarzwalderkoeken en Gevulde speculaas van bakkerij Eklund in de verkoop.

Bakkerij van Zuijlen maakt dit jaar, naast de overheerlijke bakkerskruidnootjes & chocolade verrassing, ook lekkere speculaasbrokken, speciaal voor WSV volleybal!

UITERSTE ONLINE BESTELDATUM: VRIJDAG 11 NOVEMBER OM 24.00 UUR!

Vervolgens wordt het speculaas besteld bij de bakkers. Ophalen van de bestellingen is mogelijk op maandag 28 november van 19.00 uur tot 20.30 uur en dinsdag 29 november van 18.30 tot 20.00 uur in de kei.

Veel SUCCES met de verkoop en voor de beste verkopers stelt de vereniging enkele leuke prijzen beschikbaar!!!

Voor eventuele vragen kunnen jullie mailen naar: evenementencommissie@wsvvolleybal.nl

Groeten,

De Evenementencommissie