Trainingen vanaf zaterdag 4 december 2021

Zoals een paar dagen geleden al beloofd nu nieuws over de trainingen die in de weekenden georganiseerd gaan worden. Naar aanleiding van de laatste Covod-19 maatregelen zijn alle doordeweekse trainingen na 17.00 uur afgelast en heeft ook de Nevobo besloten de competitie voor dit kalenderjaar stil te leggen.

Om toch een beetje aan het sporten te blijven bieden we de laatste weekenden van dit jaar de mogelijkheid om te trainen. Via deze link is het rooster te vinden voor de zaterdagen en de zondagen, dat we voor het eerst gaan volgen op zaterdag 4 december.

Er zijn natuurlijk wel een aantal spelregels aan verbonden:

• De sporthal dient om 17.00 uur leeg te zijn, dus dan moet iedereen buiten zijn!
  • De trainer is verantwoordelijk voor een bezettingsgraad van de training. We verwachten minimaal 6 spelers/speelsters.
  • De inhuur van de Kei wordt gedaan door Ilse Wunderink.
  • De Corona regels zoals opgesteld door de overheid blijven gelden. Denk daarbij aan het toegangsbewijs (QR code) en buiten het speelveld aan de 1,5 meter.
  • Onze eigen regels zoals in eerdere nieuwsbrieven aangegeven blijven ook van kracht. Voor de volledigheid noemen we ze hier nog een keer:
    • Ouders van CMV- en jeugdleden en toeschouwers mogen niet in de zaal of op de tribune komen. De horeca van De Kei is geopend vanaf 10:00 uur waar gebruik van mag worden gemaakt onder de daar geldende Corona regels.
    • Ouders/verzorgers die hun kinderen komen brengen of halen vragen we om hen buiten bij de ingang af te leveren of in de Horeca plaats te nemen. Als contact met een trainer (of iemand anders van de vereniging) noodzakelijk is, doe dat dan per app of mail of maak een afspraak.
    • Per training zijn de seniorenteams, die dan trainen zelf verantwoordelijk voor het inchecken van de eigen leden van het team.
    • Je kunt het Corona Toegangsbewijs eenvoudig controleren met de Corona Scanner app (https://coronacheck.nl/nl/scanner).
  • Dit schema geldt overigens niet alleen voor de eerste keer, maar de verantwoordelijkheid blijft zolang de maatregelen duren van kracht.
  • Technische Commissie en bestuur behouden zich het recht toe om aanpassingen in het schema door te voeren als dat noodzakelijk is. De betreffende teams worden daar uiteraard direct van op de hoogte gesteld.

Zijn er nog vragen dan zijn zowel de bestuursleden als de TC leden beschikbaar om deze te beantwoorden.

Technische Commissie en bestuur Innovatiemakelaars.nl WSV Volleybal