WSV Volleybal – Nieuwsbrief 2 mei 2020

Beste leden van Innovatiemakelaars.nl WSV Volleybal en ouders/verzorgers,

Het valt ons zwaar, we missen het volleybal. In deze periode merk je pas echt hoe fijn de sociale contacten in het verenigingsleven kunnen zijn, niet alleen om de sport, maar juist ook in het samenzijn. Maar we houden vol voor ons aller gezondheid en welzijn.

In onze laatste Corona update hebben we al gemeld dat de volleybalcompetities zijn afgesloten voor dit seizoen. De meesten van ons weten ook al wel dat er binnen onze vereniging geen degradaties zijn, maar in ieder geval wel één promotie. Ons dames 1 team komt volgend seizoen uit in de 3e divisie!

Ondanks dat we niet met onze sport bezig kunnen zijn, wordt er achter de schermen natuurlijk wel hard gewerkt om klaar te zijn voor de hernieuwde start. We hopen natuurlijk dat we voor de vakantie nog aan de slag kunnen, maar het lijkt reëler het vizier te richten op een start in september.
Onze Technische Commissie is bezig met de nieuwe teamindelingen, zoals we dat altijd in deze periode doen. Zij zullen naar verwachting binnen twee weken de voorlopige nieuwe indeling bekend maken. Daar hoort bij dat we natuurlijk voor ieder team weer een (nieuwe) trainer willen hebben.
Zonder op de zaken vooruit te lopen kunnen we nu al melden dat er voor dames 1 een zeer enthousiaste nieuwe trainer is gevonden, die popelt om met de meiden aan de slag te gaan. Binnenkort zal hij zich ook nader voorstellen aan de vereniging.

Helaas is onze sporthal De Kei voorlopig nog gesloten, zodat een nieuwe zaalindeling en trainingstijden nog niet relevant zijn. Maar ook daar bereiden we ons al op voor. Zodra het kan laten we iedereen weten waar, wanneer, met wie en in de huidige tijden zeker belangrijk: hoe en onder welke voorwaarden we weer gaan trainen.

De mogelijkheden voor de jeugd zijn gelukkig al wel verruimd en wij willen dan ook in samenwerking met het Beach Center zo spoedig mogelijk beginnen met het hervatten van de trainingen van de kinderen tot 12 jaar op de beachvelden. De voorbereidingen worden daar nu voor getroffen en zodra het kan krijgen de kinderen en ouders daar bericht over. Ook hier geld overigens dat we voor alle betrokkenen (kinderen, ouders, trainers en begeleiders) met strikte voorwaarden en spelregels gaan werken.

En binnenkort hopen we deze nieuwsbrief ook weer op andere wijze openbaar te maken, namelijk via onze vernieuwde website. Daar wordt nu de laatste hand aan gelegd en zodra deze live gaat krijgen jullie allemaal een seintje …

Tot slot: blijf gezond en fit, kijk en maak gebruik van de trainingsfilmpjes van D1 op Facebook (dank dames) en zorg dat je klaar bent om ons mooie spelletje weer te gaan spelen als het kan.