Innovatiemakelaars.nl WSV – Nieuwsbrief 5 november 2020

De corona crisis blijft ons dwarszitten, nu weer met aangescherpte maatregelen voor de komende twee weken. Dat betekent dat de enkele seniorentrainingen die nog doorgingen met sterk aangepaste indeling en uitvoering nu ook weer gestopt zijn. Alleen de jeugd blijft nog verder trainen, in ieder geval de komende twee weken. We blijven alert en we hopen dat jullie dat ook blijven. Blijf ons als bestuur dan ook informeren over eventuele corona besmettingen binnen WSV.

RABO ClubSupport

Het staat al een tijdje op onze website: ook dit jaar doen we mee met RABO ClubSupport en het einde van is dus in zicht. Op 5 november worden de cheques voor de verenigingen live onthult. Je kunt via een livestream meekijken naar de uitreiking van deze cheques. Gebruik deze link – https://club.rabo-support.nl/ en vul de code 116365 in – om op donderdag 5 november om 20.00 uur live te zien hoeveel Innovatiemakelaars.nl WSV Volleybal dit jaar gaat ontvangen als bijdrage aan de club. (Deze uitreiking gaat dus niet via Teams of Zoom en je hoeft ook geen webcam aan te zetten. Je gaat naar de link en kijkt vervolgens mee op je eigen gemak).

Speculaasactie

De Speculaasactie loopt goed en er zijn al heel wat bestellingen binnen gekomen. De evenementencommissie is druk met de voorbereiding van de distributie, nader bericht volgt in jullie mailbox, zodra een ophaaldatum en locatie bekend is. Ondertussen hebben jullie nog ruim een week om bestellingen te doen, als je daar nog niet aan toe gekomen bent. Niet vergeten want de verschillende cakes, koeken en brokken zijn absoluut de moeite waard voor Sinterklaasavond, maar zeker ook daarvoor en daarna. En ten slotte zijn ze ook van zo’n uitstekende kwaliteit dat je ze prima cadeau kunt geven.

De Speculaasactie is zoals je weet online opgezet, wat betekend dat jouw (totale) bestelling alleen online kan worden gedaan! Dit zorgt er tevens voor dat we de betalingen ‘corona-proof’ kunnen laten plaatsvinden via IDeal. De evenementencommissie heeft daarvoor in samenwerking met onze webmaster een perfect werkend systeem op onze website geplaatst: met een paar klikken is je bestelling binnen! Klik maar hier: https://www.wsvvolleybal.nl/speculaas-actie/ en doe je bestelling snel.

Oud papier actie ook in 2021
Ook in de vorige nieuwsbrief stond al een oproep voor nieuwe vrijwilligers om oud papier op te halen. We hebben er nog niet genoeg, dus nogmaals een beroep op een paar momenten van jullie vrije tijd.

Ben je 16 jaar of ouder en niet bang voor een extra workout, meld je dan aan bij Henk Wunderink (h.wunderink@chello.nl). Hij zorgt er dan voor dat je de benodigde instructies krijgt, inclusief een echte training! Henk plaatst je vervolgens in het rooster, zodat je tijdig weet wanneer je aan de slag moet. Dus doen, want we hebben jullie hard nodig!

Ambitieplan 2020 – 2023

Tijdens de Algemene Leden Vergadering die in oktober is gehouden werd het nieuwe ambitieplan van WSV al aangekondigd. Na de laatste aanpassingen is het nu zover dat we deze ook met alle leden willen delen. Het nieuwe plan is volledig gebaseerd op het eerdere plan over de periode 2017 – 2020. Op hoofdlijnen zijn de ambities niet veranderd, vandaar dat er voor gekozen is om het geheel aan te vullen met onderwerpen en aspecten die nieuw en/of veranderd zijn. Het nieuwe plan is nu te vinden op de website (Klik op ‘Meer informatie > downloads’) of via https://www.wsvvolleybal.nl/wp-content/uploads/2020/11/Ambitieplan-Innovatiemakelaars.nl-WSV-Volleybal-2020-2023-vs-2.1-06112020.pdf. Uiteraard staat het bestuur open voor opmerkingen, aanvullingen, suggesties en goede ideeën, en ook stevige discussies worden niet uit de weg gegaan.

Vrijwilligers

Het komt ook heel vaak in deze nieuwsbrieven voorbij: we hebben altijd plaats voor mensen die bereid zijn wat tijd en energie in de vereniging te stoppen. Er zijn altijd mensen nodig en we gaan vanaf deze nieuwsbrief altijd één van deze vacatures extra promoten (deze keer zijn dat de oud papier vrijwilligers, zie boven). Maar daarnaast vinden we het van belang om ook een keer alle vacatures op een rijtje te hebben, zodat alle leden weten dat de behoefte er ook echt is. Daarnaast zijn we bezig om bij de verschillende vacatures een korte beschrijvende tekst te maken, zodat ook duidelijk wordt wat het inhoudt, hoeveel tijd het je kost en welke kennis je wel of niet nodig hebt. Binnenkort besluiten we ook welk kanaal het handigst is om dit met jullie te communiceren. Voor nu volstaan we even met een complete opsomming.

Bestuur:                                                              secretaris, algemeen lid, stagiair

Technische Commissie:                               recreanten coördinator, scheidsrechter coördinator

Commissie Relatiebeheer en fondsenwerving: lid relatiebeheer, lid fondsenwerving

Commissie PR en communicatie:              diverse leden